پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سورپرایز بزرگ منچسترسیتی برای فوتبال دنیا| رونالدو نزدیک تیم گواردیولا!

  • کد خبر: ۷۸۴۹۳
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
سورپرایز بزرگ منچسترسیتی برای فوتبال دنیا| رونالدو نزدیک تیم گواردیولا!
منچسترسیتی مقصد غیر منتظره احتمالی فوق‌ستاره یوونتوس است و شاید به زودی شاهد فعالیت رونالدو زیر نظر پپ گواردیولا، سرمربی سابق مسی در بارسا باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ممکن است مقصد کریستیانو رونالدو یک تیم لیگ‌برتری باشد؛ تیمی از شهر منچستر. پیش از دیدار یوونتوس مقابل اودینزه در هفته اول سری‌آ بود که خبرنگار مشهور و معتبر حوزه نقل‌و‌انتقالات یعنی فابریتزیو رومانو ادعا کرد که کریستیانو رونالدو به سران یوونتوس خبر داده که خواهان جدایی از این تیم است و می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، خبر جدایی کریستیانو رونالدو را تکذیب و اعلام کرد که او در بیانکونری خواهد ماند؛ اما این موضوع نیز باعث نشد که از شایعات درباره این فوق‌ستاره پرتغالی و احتمال جدایی‌اش از بانوی پیر کاسته شود.

 

در‌همین‌ارتباط نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو‌اسپرت از یک مقصد غیرمنتظره برای کریستیانو رونالدو رونمایی کرده و مدعی شده است که منچسترسیتی تنهاگزینه احتمالی برای این بازیکن خواهد بود. در‌واقع گاتزتا در گزارش خود ادعا کرده که پیوستن به تیم‌هایی نظیر پاری‌سن‌ژرمن برای رونالدو غیرممکن شده است و احتمال زیادی وجود دارد که او شاگرد پپ گواردیولا شود. این در‌حالی بود که از PSG به‌عنوان جدی‌ترین گزینه برای رونالدو نام برده می‌شد؛ اما گاتزتا در گزارش خود آورده که بعد از جذب لیونل مسی توسط این باشگاه، انتقال رونالدو به پاریس غیر‌ممکن شده است.


دیگر‌روزنامه ایتالیایی یعنی کوریره دلو‌اسپورت نیز در گزارش دیروز خود آورده که خورخه مندس، مدیر‌برنامه کریستیانو رونالدو، بیشترین فشار ممکن را تحمل می‌کند؛ چرا‌که در فاصله چند روز مانده به پایان نقل‌و‌انتقالات تابستانی باید تیم جدیدی برای این بازیکن پیدا کند، اما فعلا هیچ موفقیتی در انجام این کار نداشته است. کوریره دلو‌اسپورت، اما نظری متفاوت با گاتزتا داشته و ادعا کرده است که پاری‌سن‌ژرمن همچنان یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای تیم بعدی کریستیانو رونالدو تلقی می‌شود؛ البته به شرط اینکه ستاره فرانسوی این تیم یعنی کیلیان امباپه PSG، را ترک کند. خبری که ۲ منبع دیگر یعنی RMC و توتو‌اسپورت نیز آن را تأیید کرده‌اند.


‌بر اساس گزارش همه این منابع، کریستیانو رونالدو قصد دارد هر طور که شده در روز‌های آینده یوونتوس را ترک کند و این موضوع را به اطلاع مدیر‌برنامه خود نیز رسانده است. با‌این‌حال با توجه به دستمزد بالای این بازیکن و فاصله چند‌روزه تا پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات تابستانی، کار برای جدایی این بازیکن و پیدا‌کردن یک تیم در حد نام و اندازه‌های او که حقوق بالایش را هم بپردازد، بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

میرر: اولدترافورد، مقصد بعدی ستاره

این‌همه در‌حالی است که رسانه‌های انگلیسی معتقدند مقصد بعدی این ستاره، خانه قدیمی او در شهر منچستر، یعنی تئاتر رؤیاهاست. در‌همین‌رابطه نشریه میرر دیروز ادعا کرد که رونالدو بر‌خلاف نظر سران یووه به جدایی فکر می‌کند و در‌حالی‌که احتمال بازگشت او به رئال صفر شده و پی‌اس‌جی هم توان مالی برای جذب او ندارد، منچستریونایتد تنها امید وی برای جدایی محسوب می‌شود. طبق این گزارش، یونایتد قصد دارد در ۸ روز باقی‌مانده تا پایان نقل‌و‌انتقالات، پیشنهادی سی‌میلیون‌یورویی برای رونالدو ارائه کند و در صورت موافقت یووه، ستاره سابق خود را برگرداند.

 

رونالدو فقط یک‌سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای منچستریونایتد بازی می‌کرد. میرر نوشته است که یونایتد فقط می‌تواند ۳۰‌میلیون یورو برای رونالدو هزینه کند و در صورت مخالفت یووه، شانسی برای بازگشت رونالدو وجود نخواهد داشت. لازم‌به‌ذکر است که رونالدو ۳ سال پیش با ۱۱۲‌میلیون یورو از رئال راهی یووه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->